Sebastian Vettel nagyot versenyzett Barcelonában, a 15. rajthelyről negyediknek küzdötte fel magát. De továbbra is rejtély, mitől volt lassabb a világbajnok az első négy futamon Daniel Ricciardónál. A Red Bull vizsgálata eddig kizárta a feltételezést, hogy hájszálrepedések voltak Vettel kocsijának alvázán.
Még mindig nem világos, mitől volt Vettel lassabb Ricciardónál a szezon elején: A válasz alighanem: “csak”.
A Red Bull Racing a Spanyol GP-t megelőző háromhetes szünetben alapos vizsgálatnak vetette alá Vettel első négy futamon használt RB10-es kasztniját, azok azokban eddig nem támasztották alá Marko feltételezését. „Még tartanak a vizsgálatok Milton Keynesben, de egyelőre nem találtunk sérülést a ‘régi’ kasztnin“ – jelentette ki Paul Monaghan, az RBR főmérnöke a Reuters hírügynökségnek.
Sebastian remekül versenyzett Barcelonában, a 15. rajthelyről indulva a negyedik helyre küzdötte fel magát, helyenként szenzációs előzéseket bemutatva. Ez a világbajnok szerint részben annak köszönhető, hogy visszakapta az első teszteken használt RB10-01-es kasztnit, amiben jól érezte magát.
Monaghan hozzátette: „Még folynak a vizsgálatok. Amint az összes információ rendelkezésünkre áll, a Red Bull Racing minden feltárt hibát fel fog használni, hogy teljes körű megoldást találjon.“